Standard


Användarlicens

Som alltid behövs årliga licenskoder för att kunna använda Yara N-Sensor. Kostnaden för dessa koder ingår i Standardpaketet. Dessa licenskoder levereras till dig innan växtodlingssäsongen. Du ansvarar själv för att lägga in koderna i N-Sensor terminalen.

Första årets utbildning

För att kunna utnyttja fördelarna med Yara N-Sensorn får du möjlighet att delta i en utbildning under första året. Detta kommer att äga rum innan gödslingsperioden startar. Utbildningen kommer att omfatta de grundläggande funktionerna för Yara N-Sensors och agronomiska principer man som ägare behöver kunna.

Mjukvaruuppdatering:

Vi på Yara förbättrar ständigt de agronomiska data som ingår i Yara N-Sensor. Målet är att ge bättre beräkningsunderlag för att du skall få bästa möjliga gödslingsråd genom senaste kunskapen i Yara N-Sensor. När dessa uppdateringar är tillgängliga har kunden rätt till dem under kontraktsperioden. 

Automatisk kartuppladdning

För att underlätta arbetet erbjuds en automatisk överföring av fältdata. Det betyder att spridningskartor och biomassakartor enkelt laddas upp till ett kartprogram på internet utan att använda ett USB-minne för att flytta data.

Systemkrav

Inga. Det här är det enda paket som fungerar med Windows 10 (och högre).

Agronomisk och teknisk telefonsupport 8-16

Under växtodlingssäsongen (vecka 8-27) kommer Yara att erbjuda en agronomisk telefonsupport mellan 8-16 på vardagar. Dataväxt håller öppet för teknisk support under samma tid.

Priset för Servicepaket Standard är 6 500 SEK/år

support
Dataväxt teknik support

Kunder med servicepaket når Dataväxt vardagar kl 8-16. OBS vid hög belastning blir samtal denna väg inte prioriterade.

Kunder med servicepaket Avancerad ringer 0514-650 210* mellan 7-22 alla dagar mellan mars till okt, garanti på återkoppling inom 20 minuter.

* Vid support, ha din Dataväxt servicetag redo. Den består av ett 6-siffrigt nummer på din N-Sensordisplay.

vete ikon
Yara Agronomi support

Kunder med servicepaket når agronomi supporten arbetsdagar kl 8-16.

För kunder med Servicepaket Avancerad är agronomi supporten öppen från maj till juli mellan 7-20 alla dagar

Ja tack, jag vill beställa Servicepaket Standard